Thursday, December 17, 2009

رساله رجوم ومخفی کاری گنابادیها

یکی از آثار اقطاب فرقه گنابادی رساله رجوم الشیاطین نورعلیشاه پسر ملاسلطان گنابادی است

این رساله آنقدر عجیب است که سران فرقه سالیان درازی است که آنرا تجدید چاپ ننموده اند
از جمله مطالب بسیار خواندنی آن نحوه تولد ملاسلطان از زبان مادرش است که در این کتاب آمده است
بعد از ۶ ماه پیگیری یک نسخه از آن نصیب بنده شده است.
بعد از خواندن متن مورد نظر با هم صفحه کتاب را نیز می بینیم
وی در مورد تولد ملاسلطان می نویسد:
از والده آن جناب نقل کرده اند که گفت :قبل از انعقاد نطفه آن طفل شبی از شب ها با شوهر خود نشسته بودم ودر بیداری مثل خواب عالمی روی نموده صدایی از بالای بام شنیدم که گویا بین زمین وآسمان بود که گفت بگیرید دیدم آبی فرود داده شد گرفتیم وخوردیم چنان برودتش در دلم اثر کرد که راحت شدم از همان آب که هر دو خوردیم انعقاد نطفه آن مولود شد. وشب انعقاد به سبب همان آب چنان حالاتی برمن نمایان شد که به گفت نیاید وبعد می گوید:
در همان شب خواب دیدم که ماه از آسمان نزول کرد و در گریبانم فرو شد به شوهر خبر دادم فرمود که مخفی دار که بشارت به موعود سعیدی است بعد در جایی دیگر می گوید:
بسیار شب ها شده بعد از ماه سه از حمل او بر می خیزم وسوره های بلند قرائت می کنم از درون شکم صدای موافقت در قرآن خواندن می شنوم وهر وقت دیر بر می خیزم به نماز یا اگر تا اذان صبح خوابیده باشم از درون پایی بر من می زند و مرا حرکت می دهد.
ببینید واقعا چه حرف هایی می نویسند در حالی که همه می دانند که بچه در چهار ماهگی روح در او دمیده می شود !!!قضاوت را به خودتان وا می گذارم ...