Friday, February 5, 2010

هفت مورد از نيازهاي اوليه خانم ها



شما آقايان مي توانيد با شناخت و رعايت اين هفت نکته در مورد همسرتان، هميشه زندگي آرام و شيريني را تجربه کنند

1- زنها سنبل احساسات، عاطفه، وفاداري، قناعت، و دلسوزي هستند. آنها از جان و دل براي حل مشکلات عاطفي خانواده تلاش مي کنند و حس و کلام الهي را در بطن زندگي جاري مي کنند. همواره سعي دارند تا همسر و فرزندان خود را به خداوند نزديک تر کند.


2- زنها قدرداني و تحسين را دوست دارند. سعي کنيد هميشه از زحمات و محاسن وي تعريف کنيد. وي را تمجيد کنيد و به او بها دهيد. شايد باور کردني نيست ولي با اين برخورد، شما همسري مهربان و مادري برجسته براي فرزندانتان خواهيد داشت. در حضور جمع، علاقه خود را عاشقانه و با احساساتي عميق بيان کنيد. در مقابل اين رفتار، مي بينيد که از نظر او بهترين آدم روي زمين هستيد!


3- آنها رمانتيک بوده و همواره به احساسات خود اهميت مي دهند. مهرباني را دوست دارند. با آنها با مهرباني و ملايمت صحبت کنيد. با اهداي هدايايي مثل، کارت هاي عاشقانه، گل، لباس ( مخصوصا" لباس زير زنانه ) احساساتشان را به وجد بياوريد. به ياد داشته باشيد: همانطور که در مقاله هاي قبلي نيز در اين سايت ذکر شده است، داشتن يک رابطه ي عاطفي عميق بين زن و شوهر، در لذت بخش تر شدن رابطه ي نزديکي آنها و تداوم زندگي نيز تأثير دو چندان عميقي خواهد داشت.


4- خانم ها همواره صحبت کردن را دوست دارند. پس با او عاشقانه هم کلام شويد، کاملا" به حرف ها و صداي قلب او گوش فرا دهيد. او دوست دارد با همسرش در مورد تمام وقايع هر روز، احساسي، خانه، فرزندان و ... صحبت کند، مراقب باشيد!، هيچ گاه در بين کلماتتان سعي نکنيد که آنها را ارشاد کرده و تغيير دهيد بلکه فقط بايد حس درک متقابل در کلام شما نمايان باشد.


5- زنها از بدبيني و دو رويي بيزارند و نياز به امنيت فکري دارند. به چشمهاي همسرتان عاشقانه نگاه کنيد و صادقانه در مورد احساستان به او، افکار و برنامه هاي زندگيتان حرف بزنيد، با اين کار شما حس مسئوليت پذيري خود را نسبت به او انتقال داده ايد. اگر صادقانه رفتار کنيد او نيز در کنار شما احساس امنيت خواهد داشت.


6- زنها دوست دارند از نظر مادي و ثبات زندگي مطمئن باشند. در حد توانتان مسئوليت پذيري خود را با خريد چيزهاي مورد نياز منزل، خوراک، پوشاک و ... براي خانواده، به او نشان دهيد. در حين انجام اين وظايف خود را ناراحت و عصبي نشان ندهيد. هدف شما از همه ي اين رفتار، تداوم زندگي مشترک و امنيت خاطر است.


7- در اين راه بايد نسبت به خانه و خانواده، متعهد و وفادار باشيد. بکوشيد تا همراه با همسر خود در پرورش حس معنوي، الهي و عاطفي در فرزندان خود کمک کنيد. براي مثال، به آنها نماز و دعا ياد مي دهند. فرزندان را به ورزش تشويق کنيد و تکيه گاه محکمي براي همسر و فرزندانتان باشيد.


اکنون، بعد از خواندن موارد فوق، اگر احساس مي کنيد محيط منزل، همسر و فرزندانتان شما از شادابي لازم برخوردار نيستند، بهتر است با رعايت اين موارد و گذاشتن وقت بيشتر در صدد جبران خلل هاي موجود باشيد.