Monday, July 20, 2009

ديروز و امروز ستارگان سينما



شايد چهره بازيگران مشهور سينما در آغاز كارشان و قبل از رسيدن به شهرت جهاني از ياد بعضي ها رفته باشد و فقط با تماشاي دوباره نخستين فيلم هاي اين ستارگان بتوان چهره جواني آنها را به خاطر آورد. البته گاهي اوقات يافتن اين فيلم ها دشوار است. اين گزارش تصويري يك يادآوري براي افرادي است كه چهره جواني بازيگران مشهور را فراموش كرده اند.



نيكلاس كيج با نگاهي مردد و تا حدودي هراسان. با گذشت زمان و در جريان حرفه بازيگري اش نيكلاس كيج نگاهي جسورانه يافته است.



تام كروز در 20 سالگي چهره يك پسر آرام و گوش به فرمان خانواده را داشت كه هيچ شباهتي با بعد از نقش آفريني اش در فيلم
Top Gun
ندارد.




كاترين دونوو در فيلم چترهاي شربورگ فقط 20 سال داشت. او در آن زمان نمي دانست چه دوران درخشاني را در سينماي فرانسه و جهان در پيش رو دارد.



براد پيت اكنون تفاوت زيادي با جواني كاريزماتيك دارد كه در فيلم 11 مرد اوشين نقش آفريني كرده بود.
.


دمي مور در سال 1990 در فيلم روح با موهاي كوتاه پسرانه. از آن زمان چهره اين ستاره سينما تغيير زيادي يافته ، موهايش بلند شده و بارها چين و چروك هاي صورتش را به تيغ جراح سپرده است.



چهره سيلوستر استالونه در سال 1982 در فيلم فرار به سوي پيروزي ، البته در آن زمان 10 سال از آغاز فعاليت سينمايي او مي گذشت.



ديروز و امروز نيكول كيدمن .عكس ها به اندازه كافي گوياي تغيير چهره اين بازيگر بزرگ است.



رابرت دونيرو وقتي اسكورسيزي به او يكي از بهترين نقش هاي دوران بازيگري اش در فيلم راننده تاكسي را پيشنهاد داد 33 سال داشت.



لئوناردو دي كاپريو همواره جوان تر از سن اش نشان داده است. اين تصوير دي كاپريو در 20 سالگي در سال 1993 و در فيلم زندگي اين پسر است كه در آن رابرت دونيرو نقش ناپدري اورا ايفا كرد.


آل پاچينو در سال 1972 در سن 31 سالگي در نقش ويتو كورلئونه در فيلم پدر خوانده . او نيز مانند رابرت دونيرو سال هاي زيادي را در پيش رو داشته و خواهد داشت.