Sunday, November 8, 2009

سلام دوست عزیز دوست داشتنی من ،

سلام دوست عزیز دوست داشتنی من ،

اسم من آمنه ، مجرد ، دختر جوان ، آسان رفتن ، صادق ، دلسوز ، مودب ، فروتن ، با محبت ، آرام و جستجو برای یک فرد بالغ با حس خوب از شوخی و عشق ، بلکه به عنوان راهی برای دیدن از پاپ ، من ترک است بدانید است که شما ممکن است تعجب کردم که چگونه نشانی پست الکترونیکی شما بود ، در حالی که گشت و گذار خالص ، در واقع ، من آن را تحسین می مشتق شده و علاقه به استفاده از این رسانه با شما ارتباط برقرار بنابراین ، می تواند به شما لطفا سعی کنید تماس با من directlty در آدرس ایمیل بالا ، من باور ، ما را از اینجا آغاز شود ، به طوری که ما می توانیم دوستی ما از جمله ارسال عکسها من به طور مستقیم به صندوق ایمیل خود و همچنین جزئیات بیشتر در مورد خودم شما را در پاسخ بعدی من برای شما از too.hope را که می شنوید بیشتر soonest.
kiss
amina.


Hello my lovely dear friend,

My name is Amina,single young girl,an easy going,honest,caring,polite,humble,loving,calm and searching for a mature person with good sense of humor and love,rather seeing it as a way of fun,i quit know that you might be surprised how i got your email address,it was while surfing the net,in fact,i admired it and derived interest to use this medium communicate with you,therefore,could you please try contact me directlty in the above email address,i believed,we can start from here,so that we can further our friendship including sending my pictures directly to your email box and also details more about myself to you on my next reply to you too.hope to hear from you soonest.
kiss,
AMINA.