Tuesday, November 24, 2009

سنگسار +۱۶

توی یک وب سایت که مال افرادی هست که اسلام رو ترک کردن داشتم مطالبش رو میخوندم که در انتهالینکش رو میگذارم، این ویدئو رو دیدم که مربوط به سنگسار متاسفانه در ایران هستش

که با کنجکاوی من هم نگاه کردم میتونم بدون اقراق بگم که ۳ روز مریض شدم و همش اون صحنه جلوی چشم و یک مطلب کل فکر من رو فرا گرفته و اون اینه، چرا؟؟؟؟؟؟؟؟ مگر ما صحبت از تمدن نمیکنیم مگر همین ما نبودیم که مهد عشق و دوستی و شعر و شراب و لذت و سر مستی نبودیم چرا به اینجا رسیدم. آیا واقعا دلیلش اسلام بود یا چهره زشت برده داری مدرن، نمیدونم

اگر واقعا از نظر روحی قادر به تماشا نیستیت لطفا نگاه نکنین، در لینک مربوط به سایت میتونین ویدئو کامل که ۱۵ دقیقه هستش رو پیدا کنین، این پست رو گذاشتم که شاید یک کم به خودمون بیایم، که در زندگی روز مره با این شدت در حرکتیم بد نیست گاها کمی تامل کنیم و به اتفاقات اینطوری بیشتر فکر کنیم. شاید عواطف و روح انسانیمون رو پیدا کنیم







برای ورود به سایت اصلی میتونین از اینجا وارد بشوید
در ضمن برای اون دسته از افراد که خیلی سئوال و ایمیل میزنن من به هیچ دینی اعتقاد ندارم و واقعیت گرایم